סיפור הצלחה – יחסי ציבור עבור חברת אוטוטוקס (Autotalks)

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin

הלקוח: אוטוטוקס (Autotalks)

תחום התמחות: טכנולוגיות תקשורת בין כלי רכב לבין כלי רכב אחרים, הולכי רגל ותשתיות (V2X – Vehicle to Everything)

סוג השירות: יחסי ציבור בישראל וברחבי העולם, קשרי אנליסטים ברחבי העולם

שנת תחילת השירות: 2016

תיאור השירות: חברת אוטוטוקס (Autotalks) מכפר נטר היא חלוצת שוק ומובילה עולמית בתחום מערכי השבבים ל- V2X. אוטוטוקס מסייעת לצמצם התנגשויות בכבישים ולשפר את הניידות באמצעות מערכי שבבים המורשים לשימוש בענף הרכב. החברה מעסיקה מעל 100 עובדים בישראל, ארה"ב, סין, יפן, קוריאה, גרמניה, וצרפת.

שירות יחסי הציבור לחברה התחיל בפרויקט שבמסגרתו חשפנו בסתיו 2016 ברחבי העולם ובישראל שיתוף פעולה אסטרטגי של אוטוטוקס עם ענקית מערכות האלקטרוניקה לרכב מיפן, חברת דנסו (Denso).

בעקבות הצלחת החשיפה של הודעה זו במדיה העולמית, הורחבה העבודה עם אוטוטוקס לשירותי יחסי ציבור וקשרי אנליסטים שוטפים, שבמסגרתם משרד מאירוביץ' מנהל עבור אוטוטוקס קמפיינים בינלאומיים סביב תערוכות, השקת מוצרים, הכרזות על שותפויות אסטרטגיות וגיוסי הון, וניהול קשרים הכוללים ייזום ראיונות ושילוב בכתבות המבוססים על שיחות ומפגשים עם עיתונאים ואנליסטים בארץ ובחו"ל. תכני העיתונות של החברה נכתבים, נערכים ומופצים במגוון שפות – החל מעברית ואנגלית, דרך גרמנית, צרפתית ועד קוריאנית ויפנית.

משרדנו מנהל עבור אוטוטוקס מערך מקיף, מעמיק ומתרחב של קשרים שוטפים עם משפיענים, עורכים, עיתונאים ואנליסטים מהחשובים בתחום הרכב.

החל מהמועד שבו משרדנו החל ללוות את אוטוטוקס, תוקשרו מגוון הכרזות וביניהן השקעות של חברות מפתח דוגמת טויוטה ויונדאי באוטוטוקס, שיתופי פעולה עם חברות בינלאומיות דוגמת Bosch, וHARMAN-. יזמנו ראיונות, פרסמנו מאמרים, שילבנו את מנהלי החברה כדוברים בכנסים, ויזמנו חשיפות נוספות המעלות למודעות בעיות דוגמת הצורך בתיאום בין רכב אוטונומי לרכב רגיל.

יזמנו קרוב ל-1,000 חשיפות לאוטוטוקס בשפות רבות, בכל רחבי העולם. בפורטלים טכנולוגיים מובילים כמו TechCrunch, CNET, Wired, Digital Trends, ZDnet, בסוכנויות ידיעות דוגמת Reuters ו-Nikkei, בעיתוני ענק כמו New York Times, US News and World Report, ו- Economic Times ההודי, בפורטלים עולמיים כמו CNBC, וכן בעיתונים מקצועיים דוגמת  Automotive World, Automotive News, EE Times, Electronics Weekly, eeNews Europe, ו-New Electronics.

בישראל שודרו כתבות על אוטוטוקס הן בערוצי הטלוויזיה המובילים והן בעיתונים ופורטלים דוגמת גלובס, דה מרקר, כלכליסט, גיקטיים, ישראל היום, Ynet, ממון ידיעות אחרונות, ואתרים נוספים בתחומי האלקטרוניקה והרכב.